психотерапия, психолог, психотерапевт, психоаналитик

психотерапия, психология, психоанализа
Психотерапия за възрастни и деца    

Психотерапия за възрастни и деца
Психотерапия за възрастни и деца

  •  за възрастни

  •  за юноши

  •  за деца

  •  за възрастни

  •  за юноши

  •  за деца

  •  Via-Internet











  • Тревожността у един юноша - кой е казал, че да си млад е лесно?

    Здравейте,

    Jay Carpenter`s Icarusмоето притеснение може би се дължи на всичко това. аз съм ученик.постъпих във ново училище 9 клас.ръцете ми треперят дори когато сам спокоен.това май е тик.а когато се притесня започват силно да треперят.исках просто да знам какъв ще е най лесния начин и бързия да се избавя от притеснението си.за това питах за някакви лекарства.ако сте чували,или знете ми кажете.например бихте ли ми казали във аптеките какви хапчета продават за притеснение стрес.които могат и без рецепта да се къпят.аз преди време сам гледал реклами по телевизията сигурно ивие.за това кажете ми.довиждане
    Писмо на К.Д от София
    от 25 Септември 2007г.

    Уважаеми г-не,
    Здравейте!
    Случващото се с Вас е разбираемо и със сигурност е предизвикано и от големия стрес при смяната на училището. Притеснението Ви не е необратимо, но не се лекува с лекарства.
    Гледали сте реклами, но нищо в рекламите не е така както изглежда. Има хора, които учат с години как се правят въздействащи реклами и повярвайте ми тяхната основна задача е да направят така, че Вие да искате да дадете пари за това, което се рекламира.
    Силно Ви съветвам да не опитвате да вземате медикаменти за подобен проблем. Лекарствата, които биха Ви предписали най-вероятно ще са с успокояващ ефект. Доста сте млад и не сте информиран вероятно, но всички лекарства, дори и аспиринът имат своите странични ефекти. Успокоителните или т.нар. депресанти, тъй като подтискат част от възбудимостта на нервната система имат следните странични реакции:
    1. Те подтискат всички нервни функции, не само напрежението,
    2. Възможно е да установите при употребата им, че имате по-трудна или по-вяла сексуалната възбудимост, може да се наблюдават проблеми с ерекцията
    3. Може да имате гадене, повръщане, диария.
    4. Пиенето на такива лекарста със сигурност е свързано със задържане на течности в организма и подуване на краката и като цяло човекът има вид на подут, заради многото вода в тялото.
    5. Към успокоителните се привиква
    6. Още няма изследвания как тези лекарства влияят на качеството на сперматозоидите и никой не ги прави, познайте защо.
    Част от тези странични ефекти се признават от самите производители на тези лекарства, но за повечето се премълчава и само пациентите приемали такива лекарства ще Ви разкажат за това. Не Ви препоръчвам да приемате каквито и да е медикамент без той да Ви е предписан от психиатър.
    Използвайте познаията си по английски и уменията да сърфирате в интернет и ще разберете много повече за този тип лекарства.
    Това, което можете да направите е да потърсите механизъм за естествена релаксация. Можете да слушате релаксираща музика през междучасието. Ако се чувствате много тревожен бихте могли да кажете, че много се притеснявате и предпочитате да бъдете изпитван писмено или да подготвяте по-големи домашни, но да не Ви изправят пред целия клас. Учителите са склонни да проявят разбиране, зависи как подберете момента и тона като разговаряте с тях.
    Бърз начин за справяне с тревожността няма, но това не означава, че няма начин да я преодолеете.
    Дайте си време в новото училище и ако нещата са такива или по-зле и през Декември можете да ни посетите или да ни пишете отново, за да Ви свържем с безплатен Център за работа с юноши в района, в който живеете.
    Екипът на Психологически кабинет BИА Ви желае приятен ден!